Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması; zamanın, yaşlanmanın ve yer çekiminin cilt üzerindeki en belirgin etkisi olan yaşlılık belirtilerinin (kırışıklıklar, ince çizgiler, sarkmalar gibi) giderilmesini amaçlayan medikal estetik uygulamadır. Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasını gerçekleştirmek üzere tıpta birçok alanda sıkça kullanılmaya başlanmış olan lazer teknolojisinden faydalanılmaktadır.

Ankara'da Thulium Lazer ile Cilt Gençletirme Uygulaması Yaptırmak mı İstiyorsunuz?

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasının diğer lazer sistemleri ile gerçekleştirilen uygulamalardan farkı nedir?

Lazer teknolojisi, hastaların ihtiyaçlarına, medikal estetik ve deri – cilt hastalıkları alanlarında hekimlerin tedavilerine ilişkin sıkıntıları çözmek amaçlı,sorunu az yan etki ile, etkili şekilde ve kısa sürede çözmeye yönelik olarak geliştirilmiştir. Günümüzde halen daha lazer teknolojisinin ileri seviyelere taşınmasına yönelik çalışmalara devam edilmektedir. Thulium Lazer sistemi, cilde karşı çok daha hassas ama sonuçları çok daha etkili kılınmak üzere üretilmiş bir teknoloji olarak son dönemde lazer sistemleri içerisinde farklılık göstermekte ve ön plana çıkmaktadır. Medikal estetik alanında dikkat çeken bir yaklaşım ise, vücutta yaratılması istenen iyilik halinin dışarıdan mümkün olduğunca az müdahale ile vücut tarafından oluşturulmasıdır (Bkz. Organik İplerle Yüz Germe ve Yüz Askılama yöntemleri, PRP, Somon DNA, Mezoterapi gibi yöntemler). Thulium Lazer ile tedavi amaçlı gerçekleştirilen tüm uygulamalar bu yaklaşıma paralel olarak kişinin doğal iyileşme süreçlerini tetiklemeyi amaçlamaktadır.

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasının temel mantığı nedir?

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasının temel mantığı, Thulium Lazer cihazı vasıtasıyla sağlanan lazer teknolojisinden elde edilen ısı ve ışık enerjisi ile cilt altındaki dokulara etki etmektir. Yaşlılık belirtilerini giderebilme amacıyla cilt altı dokularda kasıtlı berelenmeler oluşturmak şeklinde özetlenebilmektedir. Cildi ve cilt altı dokuları lazer ile kontrollü bir şekilde uyararak derinin kendi doğal bir mekanizması olan onarım süreci uyarılır.Böylece onarıcı hücreler, kırışıklıkların, sarkmaların ve ince çizgilerin oluşmuş olduğu bölgelere gelerek; tedavi sağlanır.

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması nasıl yapılır?

Doktorun tespitlerine ve hastanın isteklerine göre istenilen sonuçlara ulaşmayı sağlayacak en uygun tedavi yönteminin Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması olması durumunda, ilk aşamada uygulamaya başlamak üzere uygulamanın yapılacağı alan temizlenmekte ve hijyenik açıdan uygulamaya hazır hale getirilmektedir. Cilt üzerine sürülen ve lokal anestezi etkisi sağlayan medikal kremler ile kişinin işlem sürecinde duyabileceği ağrı ve sızı hissinin önlenmesi sağlanmaktadır. Lokal anestezi etkisinin ortalama 20 dakika içerisinde aktif hale gelmesinden sonra işleme başlanmaktadır. Kişinin yapısal özelliklerine, tedavinin uygulanacağını alana ve cilt üzerinde oluşmuş olan yaşlılık belirtilerinin niteliklerine ve seviyelerine göre uygun dalga boyu, atım ve sıklık gibi teknik detaylar lazer cihazı üzerinden seçilmektedir. Thulium Lazer başlığı ile tedavisi amaçlanan ve gençleştirme etkileri sağlanmak istenen alanların dış yüzeyi üzerinden geçiş sağlanmaktadır. 30 – 45 dakika içerisinde tamamlanan işlem sonrasında hasta sosyal hayatına hiçbir sorun yaşamadan devam edebilmektedir. Hassas ciltlerde ortaya çıkabilecek hafif kızarıklıklar ve yanma hissi birkaç gün içerisinde kendiliğinden geçmektedir. Uygulamanın kaç tekrar gerektireceği hastanın özelliklerine ve tedavinin kapsamına bağlı olarak farklılık göstermekte ancak ortalama 2-4 seans uygulama yapılması önerilir. Uygulama sonrası bölgeye uygulanması gereken bakım teknikleri ve güneşten koruma yöntemleri uzman doktor tarafından hastaya tarif edilmelidir.

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması yaptırırken nelere dikkat edilmelidir?

Sağlığa etki edebilecek her uygulamada olması gerektiği gibi, kişinin Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması yaptırmadan önce mutlaka alanında uzman bir doktor tarafından muayene edilmesi gerekmektedir. Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasına ilişkin tedavi sürecinin uzman bir doktor gözetiminde ilerletilmesi, uygulamalarda güvenilir ve etkin cihazların kullanılması ve uygulamanın gerçekleştirilmekte olduğu ortamın hijyenik açıdan problemsiz olması olası yan etkilerin ve risklerin ortadan kaldırılması açısından büyük bir öneme sahiptir.

Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasının fiyatı nedir?

Sitede yer alan yazılarda verilen bilgiler, kişilerin medikal estetik ve dermatoloji uygulamalarına ilişkin merak ettiklerini kısaca cevaplayabilme amacıyla yazılmıştır.Kişinin yapısal özelliklerine ve başvuru sebebine göre en uygun tedavi yöntemi, ancak bu konuda uzman bir hekimin kişiyi muayene etmesi sonrasında yapacağı tespitlere bağlı olarak belirlenebilmektedir. Tedavi yönteminin kişiye özel bir şekilde netlik kazanması gerektiği yaklaşımına bağlı olarak internet üzerinden Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulamasının fiyat bilgisi verilememektedir. Thulium Lazer ile Cilt Gençleştirme uygulaması hakkında daha ayrıntılı bilgi ve muayene randevusu almak için bizi 0312 219 18 81 ve 0312 219 18 82 numaralı telefonlardan arayabilirsiniz.